dimarts, 5 d’agost del 2008

CARDA CALOR!!!

Dimarts, 5 d'agost de 2008.

Avui carda calor. Això és una evidència i no em vingueu amb romansos de que si "ets un exagerat", que si "jo encara porto una rebequeta" o la típica de que " a les nits rai que refresca" Ni refresca, ni rebequeta ni sóc un exagerat. I encara diria més!!! Segur que el gourmet desaparegut Pascal Henry ha cardat el camp per cames. Quin collons de ruta gastronòmica es pot fer amb l'estuba que cau, si es perd fins i tot la gana!!! I posats a fotre el camp... què hi ha més elegant que fer un simpa del Bulli. Dos collons nano!!!

Bé, tanco el tema aquest.

Avui m'agradaria publicar un manifest de soport a la Pina. La pobra està desesperada. Des que treballa al NYAM de cuinera li plou un parell de nits per setmana. Res, quatre gotetes per enxirinar la calor i espantar els possibles començals. Heu provat les torrades que fa (digue'n pizzes, si vols) i les amanides? I el fantàstic servei? mai una paraula més forta que l'altra (en Mascu ja ho té, això). Doncs si, suport absolut a la Pina i en Mascu que només la climatologia és capaç d'eclipasar l'èxit del NYAM.

També crec que és digne d'esment el fet que avui, per primer cop, he aconseguit resistir-me a la temptació d'una invitació per compartir-hi taula. En Ramisel i en Tres cames s'ha cruspit una torrada/pizza als meus nassos sense morir ofegat per la salivera. Que qui és en Tres cames? Avui no parlo d'això!!! estigueu!!!

També és important remarcar un canvi a la meva vida. He deixat de fumar tabac convencional. L'amic Suca em va convèncer a passar-me al tabac de liar.

Avantatges del tabac de liar vs el de paquet:

1- No porta additius.( o no tants)
2- El fet d'haver-lo de liar ja te'n estalvia uns quants.
3- És molt més econòmic. (dissabte vai comprar el kit complert per 7 € i encara em queda més de la meitat).
4- No hi ha tant de "guarrejón"

Inconvenients:

1- Queden en evidència la meva absoluta manca de capacitat i destresa en el món de liatge de cigarrets (unes tromptetes que flipes).


Menú del dia:

Esmorzar: 2 torradetes i 1/2 poma (la calor m'ha tret la gana).
Dinar: 1/2 amanida i 1/2 plat de verdura i un tall de meló a Can Bernat amb l'Albert (la calor m'ha tret la gana).
Berenar: res (la calor m'ha tret la gana)
Sopar: 2 torrades ( 1 amb pernil i l'altra amb pit de pollastre). (la calor m'ha tret la gana però les torrades/pizza de la Pina me'n han deixat una mica.

Orgullós de:

- Haver messengerat amb la Xènia. No tothom té algú a l'altra punta del món que l'estima.
- Haver-me afeitat.
- Haver pres 1/2 hora el sol. El meu blanc cutani ja trenca.
- Haver-me resistit a la temptació de sopar al NYAM per 2n dia consecutiu.

Avergonyit de:

- fflslwwejsajasdn (codi secret)
- asdfjwkskdjfañkj (codi secret)
- ñlkjojweiouasnasd (codi secret)

Notes:

- Cada dia m'aborreix més la missa de la clínica. Em penso que em passaré a la de l'asil.
- Ara plou (23:03), el cotxe es netejarà una mica. Guay!!!
- La sorra de les platges de Cancún és blanca. Confio amb el que em diu la Xènia.
- Avui he tingut notícies del meu fillol. És viu i encara s'hi pot parlar. La setmana que ve no crec.
- Avui l'amic Albert ha tornat a estar a l'alçada, com sempre, del millor dels amics.
- He intentat desGAYatitzar el bloc però no me'n he sortit. Ara pla és cutre!!!
Bona nit.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

pos a mi mencanta aquest to rosa salmó! et fa ultra sensible!jejeejejejejej....ens viem despres al local! em deus ajuda per moblar la furgo? renember it!

merisú

David ha dit...

Vés que el gastrònom aquest no estigui al NYAM. Continuu dient que et falta posar la "Hello, Kitty!" en algun lloc.