dimecres, 6 d’agost del 2008

APUNT DE MIGDIA

Dimecres, 6 d'agost de 2008 12:07 migdia.

Mercat a Banyoles

Perquè em dieu coses tan rares? Avui la gent em diu coses que no entenc. Fa una estona m'he creuat amb el mític Josep Martí i Cruanyes (professor de Casa Nostra) que tornava de mercat i em diu literalment "Amb l'aire condicionat tanca la porta". Perquè em diu això a mi? Poc que la deixo mai oberta. Estàvem al carrer, poc hi havia pas aire condicionat.i la Meri? perquè em diu que li dec ajuda a moblar la furgo? de què li dec? i ara l'Hugas... Perquè em diu que he de posar la Hello, Kitty al blog? "vale", ja li poso, però no ho entenc. Perquè la gent me parla tan raro?



5 comentaris:

David ha dit...

Ets més patata que les que bulls per fer l'ensaladilla! No sóc en Garganta. I si confons la "Hello, Kitty!" per una vaca, vés a can Rigau.

Fidels a la Cassola ha dit...

Perquè confonc l'Hugas per en Garganta? i la Kitty per una vaca? jo? uf... massa calor.

David ha dit...

Segurament. Per això en Cruanyes t'ha dit que tanquessis la porta. Ara si que tens un blog "cool", "fashion" i "in"!

Anònim ha dit...

juju....i hauras de decidir quina alfombra hi queda més mona amb el vermell de la fragoneeeeta!

ens viem entre tambors!
;)
merizú

Anònim ha dit...

bona setmana cap de polla!

vaig a buscar en sant nin sant non!
;)
fins festes del pueblo!