dissabte, 6 de setembre del 2008

I ARA QUÈ?

Ara ja no estic de Rodrígues, ja no.

I aquesta és la pregunta que em ve al cap. I ara què? què se'n ha de fer d'aquest blog? el despenjo? el canvio?

Ben pensat, ni tinc cap obligació de treure'l ni de despenjar-lo, en tot cas, tinc la mateixa obligació que teniu vosaltres de llegir-lo. I com que avui en dia no sobren les finestres per obrir-se al món, he decidit que el mantindré (fins no sé quan) i que hi seguiré escrivint-hi amb no sé quina periodicitat.

No parlaré de mi, almenys com a eix central. Hi escriuré sobre coses del dia a dia. Coses que tothom viu i a vegades comenta i a vegades no. M'encanten aquelles coses, sensacions, situacions que qui més qui menys tothom ha viscut i que quan algú les explica fa que apareixin somriures de complicitat entre els oients. Uns somriures de complaença provocats per la sensació agradable de notar que, al cap i a la fi, no sóm tan diferents els uns dels altres.

Parlaré de l'ACS de Banyoles, un idea que tinc al cap per tal de constituïr en associació tota aquella colla de comerciants de Banyoles que tenen en comú la simpatia (no precisament per anar-ne sobrats) Associació de Comerciants Simpàtics de Banyoles englobaria aquell carnisser, aquella dependenta flequera, aquell estanquer, restaurador, o un que ven diaris..., les seves parelles i fins i tot família sencera de la nostra ciutat que, no només no està o estan capacitat/s per estar de cara al públic sinó que, ni tan sols haurien de poder sortir de casa. No seré jo qui posi el noms i cognoms a possibles membres d'aquesta associació, però de ben segur que cadascun de vosaltres me'n direu una colla. Aquell comerciant que s'enfada quan li demanes alguna cosa que no té, quan hi vas 5 minuts abans de tancar, quan li demanes alguna coseta fora del corrent, quan fas una petita reclamació emparat pel sentit comú (ja no per la llei)... Bé, ja en parlaré més endavant.

Així doncs, queda inaugurat el nou enfocament del meu blog que, si m'ho permeteu i si nó m'és igual, mantindrà el mateix nom. WWW.UNMESDERODRIGUES.BLOGSPOT.COM .