dimecres, 30 de juliol del 2008

CONTRAATAC!!!

30 de juliol de 2008. 16:10 h.

Amics i amigues.

Aquest és un blog de contraactac. Estic de "rodrigues" o més ben dit, m'han deixat sol!!! . La Xènia (veure blog http://www.somnisx.blogspot.com/ , santa inocència triar aquest nom!!!) va marxar el passat dia 21 de juliol i no torna fins el 28 d'agost (fins ahir em pensava que era el 27). Però és que a més, ha elaborat un blog per ensenyar-me com ella i els seus amiguets s'ho passen d'allò més bé. ÉS LA GUERRA!!!

Us presento el meu blog. És un espai on declaro la guerra oberta a una persona tan insensible que és capaç de deixar solet a una indefensa criatura de només 33 anys sense tan sols preocupar-se de la seva alimentació, el seu benestar, la seva higiene i el més important de tot!!!, el seu lleure.

O sigui que, periodicament us aniré posant el dia de què faig, i com sobrevisc durant aquest periode de temps. També us demanaré ajuda per tal que m'ajudeu a omplir aquest buit interior, aquest no saber fer, aquest sucar el croissant a la llet per sucar alguna cosa (com diu el gran Rubianes).

O sigui que, des d'avui i fins que torni (si és que torna, que ja en començo a dubtar) compartiré aquesta experiència amb tots vosaltres.

ORDRE DEL DIA:

8:12 EL DESPERTADOR HA GUANYAT DESPRÉS DE 12 MINUTS DE BATALLA.
8:30 A 13:00: LABORE.
13:00 PRESENTACIÓ FESTES D'AGOST A L'AJUNTAMENT DE BANYOLES.
13:45 A 16:00 DINAR I PANXING.

PREVISIÓ DEL QUE QUEDA:

- UNA MICA DE LABORE MÉS (NO GAIRE)
- GÀRGOLES EM NECESSITA (I NO NOMÉS A MI)
- EL MAM EM NECESSITA (VAL, NO EM NECESSITA PERÒ EM TRACTA BÉ).
- DORMIR ( VOLDRIA VEURE EL BARÇA vs FIORENTINA PERÒ SEGUR QUE NO HI PENSO).

PREOCUPACIONS:

- LA ROBA NO ES PLANXA NI ES PLEGA SOLA.
- ELS PLATS NO ES RENTEN SOLS.
- ENCARA NO TINC MASSA CLAR EL PLAN PEL CAP DE SETMANA, ALGUNA PROPOSTA?
(EM PROPOSEN ANAR A FER DE JURAT D'UN CONCURS PERÒ NO M'HI VEI MASSA).

MENÚ:

ESMORZAR: 2 torradetes arròs i 2 pomes
DINAR: Pollastre a l'ast (Fua!!! feia massa dimecres que la furgo dels pollos del mercat se'm resistia). + iogurt.
SOPAR: Pots comptar...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ets un panet!
el teu horari està ple de coses i ho saps...dimarts i dijous assaig i a palmear....
muxus nene!
petons per la xenia tb....de somnis a rodriguez--jujuj

merisú

Anònim ha dit...

Que em va parir!!! Primer, a Gàrgoles ja no t’has presentat!!! Molta feina no???
Segon, si vols feina per entretenir-te jo te’n puc donar… et recordo que a dia d’avui encara ets el meu padrí… tens els teu fillol una mica abandonat …sniff,snifff…
I tercera, cap de setmana dius, jo t’aconsello que dissabte vagis a dormir aviat, que ja et trucaré a les 7 del matí que em podràs passar a buscar a Can Policia!!!

Anònim ha dit...

Uooooooo.... això és la guerra...jejejje.

Així k ho blog de contratac, saps k tornaré igual i no serà pq m'hagis guanyat jejej. En fi, ja em va b, així a més a més dels informes setmanals de les de la colla, controlo què fas jejejje.

Jo tot mb, avui visita per xela i demà cap a la frontera. temps: nuvol, però encara s'aguanta, avui en caurà una de grossa. menjar: panqueques i amanida d fruita x esmorzar i pollastre merdos per dinar. sopar:... buscarem pizzaria jejeje.

Petons,

Xènia